Олег Сироватко Працюючи над колективними завданнями, учні також виконують окремі частини спільної композиції. Це згуртовує групу, адже діти учвідомлюють, що від роботи кожного залежить кінцевий результат. Колективна робота виховує в них дружні взаємовідносини, почуття взаємодопомоги.
17 september 2012
Олег Сироватко І якщо раніше прикладом були мамині та бабусині вишивки, серветки, картини, м'які іграшки, пошиті та в'язані вироби, то в гуртку, такими зразками стали роботи дітей. Краса виробів захоплює, зацікавлює, викликає бажання власноруч створити не тільки подібне, але й краще.
17 september 2012
Snapshot address: nosivka-syut.at.uaAuthor: Олег Сироватко 17 september 2012
Олег Сироватко Доводиться часто чути, що краса врятує світ. Коли занурюєшся з головою в захоплюючу роботу і бачиш, як на очах народжуються дивовижно красиві речі, розумієш, що заради цього варто жити. А якщо подарувати таку річ гарній людині? Кудись дівається сум, тривога, забувається все погане. І перед тобою - радісна щира посмішка й світлі веселі очі.
17 september 2012
Олег Сироватко
Ці почуття передаються дітям, які відвідують гурток СЮТ «Моделювання іграшок-сувенірів», який проводиться на базі Мринської ЗОШ І-ІІІ ступенів з 2003 року. Керує гуртком – Фесенко Любов Федорівна. В гуртку навчаються 15 учнів.
17 september 2012
See all 3 comments
Олег Сироватко На гуртку учні вчаться не тільки моделювати, конструювати, кроїти, шити, а й вишивають, в'яжуть, працюють з бісером, мушлями, стрічками, намагаються опанувати сyчacні техніки декоративно-прикладного мистецтва. Нижче подаються деякі з кращих виробів вихованців гуртка, які були відзначені різними нагородами
17 september 2012
Snapshot address: nosivka-syut.at.uaAuthor: Олег Сироватко 17 september 2012
Олег Сироватко На першому році навчання учні ознайомлюються з іграшкою як з одним із видів українського народного мистецтва, працюють із різними матеріалами та інструментами. У процесі навчання гуртківці набувають практичних навичок у виготовленні шаблонів, читанні схем, підборі та розкрої текстильних матеріалів, пошиві й оздобленні сувенірів (прикраси з бісеру, сувеніри-прикраси з бісеру, іграшки з тканини, в'язані сувеніри - гачком та спицями -, а також виготовлення листівок до свят).
17 september 2012
Snapshot address: nosivka-syut.at.uaAuthor: Олег Сироватко 17 september 2012
Олег Сироватко На другому році навчання учні ознайомлюються з більш складнішими технологіями виготовлення іграшок-сувенірів. Гуртківці самостійно працюють із кресленнями, виготовляють об'ємні іграшки, опановують елементи конструювання лялькового одягу. Увесь навчальний процес має як творчий, так і виховний характер. Діти вчаться проектувати і створювати свої іграшки та вироби для практичного вжитку: оформлення закладу, житлових кімнат, використання в побуті.
17 september 2012
Олег Сироватко Кожного року в школі проводяться виставки „Найкращі вироби учнів', де комісія в складі вчителів та учнів визначають кращі вироби на районну виставку. Ці роботи різні за розмірами і майстерністю виконання та, головне, що вони виконані з любов'ю. Бо кожна дитина залишає частинку душі й темло рук у своїй роботі.
17 september 2012
Snapshot address: nosivka-syut.at.uaAuthor: Олег Сироватко 17 september 2012
Олег Сироватко Моделювання іграшок-сувенірів – це залучення дітей до народних традицій і художньої культури українського народу в процесі творчої діяльності. Метою програми гуртка «Моделювання іграшок-сувенірів» є формування компетентностей особистості у процесі творчості. Основні завдання полягають у формуванні таких компетентностей:
17 september 2012
Олег Сироватко Пізнавальної: ознайомлення з різними матеріалами, інструментами, техніками виготовлення іграшок-сувенірів;
Практичної: вироблення трудових вмінь, навичок обробки матеріалів, роботи з інструментами, засвоєння технологій виготовлення іграшок-сувенірів;
17 september 2012
Олег Сироватко Творчої: формування творчої особистості, її художнього смаку, пізнавального інтересу, творчої уяви, фантазії, задоволення потреб особистості у творчій самореалізації;
Соціальної: розвиток стійкого інтересу до мистецтва свого народу, його історії та традицій; виховання позитивних якостей емоційно-вольової сфери (самостійність, наполегливість, працелюбство тощо), доброзичливості й товариськості у ставленні до інших, вміння працювати в колективі.
Олег Сироватко
Наша гурткова робота тісно пов'язана з народним мистецтвом. Тому учні під час навчання знайомляться з історією української іграшки, найвідомішими народними промислами, такими як вишивка, бісероплетіння, писанкарство. Заняття в гуртку відкривають широкі можливості для професійної орієнтації.
17 september 2012
Олег Сироватко Для естетичного виховання учнів, розширення їх світогляду велике значення мають екскурсії в музеї, на виставки декоративно-ужиткового мистецтва, зустрічі з народними майстрами. Для більш успішного засвоєння матеріалу на заняттях використовують дидактичний матеріал, яскраві плакати із зображенням іграшок і кресленнями до них, зразки іграшок, різноманітні ілюстративні й фотоматеріали, вироби народних майстрів.
17 september 2012
See all 3 comments
Олег Сироватко Творча праця є мірою соціальної значущості й змісту життя кожної людини. На заняттях гуртка учні мають змогу втілювати на практиці свої задуми у вигляді конкретних виробів.
На думку керівника гуртка, щоб дитину чогось навчити, її треба здивувати. У процесі мотивації істотну роль відіграє наставництво. Значення роботи наставника, тобто дорослого, шанованого й авторитетного спеціаліста, полягає в установленні точок дотику індивідуальної своєрідності дитини.
17 september 2012
Snapshot address: nosivka-syut.at.uaAuthor: Олег Сироватко 17 september 2012
Олег Сироватко На гуртку ми займаємось не тільки практичною роботою, а й теоретичною. При викладанні теоретичного матеріалу використовуються такі методи роботи як розповідь, яка супроводжується показом репродукцій, бесіди з переглядом і аналізом зразків сувенірів. Проте основний час на заняттях надається практичній роботі. До неї входить виготовлення шаблонів моделей іграшок, розробка нових конструкцій, розкрій тканин, пошиття (плетіння) та оздоблення виробів.